ANUNT IMPORTANT!

Am mutat majoritatea postarilor de pe blog pe platforma wordpress pentru o vizualizare mai practica!
VA ASTEPTAM PENTRU NOI POSTARI, CURSURI AICI: NOUL BLOG

vineri, 11 februarie 2011

SA O DAM PE „DJ-IALA”

"Am profesat puţin, dar am vrut să-mi fac şi eu capriciul ăsta cu muzica, cu dj-iala. După stagiatură, am luat decât două cazuri pe care le-am şi rezolvat. Însă nu am continuat, pentru că dacă pleci de mic cu un gând, până nu îndeplineşti acel gând e nenorocire", a spus Dana Neacsu pentru emisiunea "Conferinţa de presă", care va fi difuzată sâmbătă de la Antena 2.



Cica, aceasta Dana Neacsu, cunoscuta sub denumirea fantastica de DJ HARRA, a fost studenta la drept. A terminat si stagiatura, a devenit avocat cu actele in regula, insa a avut parte DE „DEcat doua cazuri”.  
Sunt foarte curios sa aflu despre ce era vorba in acele doua cazuri. 
Sunt sigur ca aceasta diva are toate sansele sa fie si profesoara la facultatea noastra. Nu m-as mira, „pentru că dacă pleci de mic cu un gând, până nu îndeplineşti acel gând e nenorocire ”.
Dăcât că mai am de zis -  care este student la drept...sa se apuce de „dj-iala”...

Un comentariu:

Andreea Toma spunea...

daca si asta cu asemenea exprimare a ajuns avocat...(bine, ca s-a trezit la timp sa se reprofileze, pentru ca la tribunal nu i se permitea sa umble la bustul gol)
mi-e tot mai scarba de cata nedreptate exista in tarisoara asta.daca n-ai bani si relatii, degeaba inveti.si apoi te uiti cum o pipita din asta, care nu leaga coerent o fraza, (in schimb are multe alte atuuri ce nu tin de intelect) ajunge doamna avocat.

CASTIGA BANI DIN CLICK !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...