ANUNT IMPORTANT!

Am mutat majoritatea postarilor de pe blog pe platforma wordpress pentru o vizualizare mai practica!
VA ASTEPTAM PENTRU NOI POSTARI, CURSURI AICI: NOUL BLOG

miercuri, 2 februarie 2011

STUDENTII DE LA DREPT SUNT CA MANCAREA

Cei mai multi, cand aud despre tine ca esti student la drept imediat sar cu exclamatia : „ooo, domnu’ avocat !!! ”. De fapt, a fi student la drept nu echivaleaza nici macar un pic cu notiunea de „avocat”, „notar”, „judecator” sau „procuror”.

Studentii de la drept sunt de mai multe feluri (la fel ca mancarea – felul 1, felul 2…):

Poti fi student la drept si sa nu termini facultatea din varii motive. In cazul asta nici macar nu se poate pune in discutie unul din cazurile de mai sus.

Poti fi student la drept si sa termini facultatea…dar sa ai niste cunostinte juridice reduse si nici macar un tatic membru al vreunui barou. Asta se cheama din partea ta lipsa de inspiratie in alegerea facultatii. Sau mai bine – lipsa de inspiratie atunci cand ai ales sa te inscrii la o facultate.

Poti fi student la drept, sa termini facultatea, sa fii doxat, sa fii un absolvent eminent, mare scula pe bascula. Asta este o prima conditie daca te gandesti la avocatura. Dar sansele sunt minime daca nu ai „un inger” protector care sa „iti indrume pasii spre aceasta profesie demna”. (exceptiile intaresc regula, desigur…)

Poti fi student la drept, usor motivat in ceea ce faci, sustinut si impins de la spate…uneori…si termini facultatea. Poti sa te gandesti la avocatura numai in cazul in care crezi ca esti in stare de mai mult. Asta nu inseamna ca dorinta ti se va indeplini.

Poti fi student la drept, sa termini facultatea, sa fii bun, bun, bun…sa simti ca avocatura este pentru tine. Pe langa asta, una din mamicile tale sau unul din tatii tai sunt buni…parinti si vor avea grija de tine, odorul lor PREA iubit…in cazul asta, nici nu trebuie sa te gandesti tu la viitoarea ta profesie! CARPEM DIEM si vezi ce-a mai rezolvat taticu’ !

…si va las pe voi sa continuati lista…

3 comentarii:

Andreea Toma spunea...

eu am trecut de faza de student, am luat si examenul de admitere in barou, dar...nu am pe taticu' sau mamica in breasla, nu am nici mii de euroi sa dau "dreptul" pentru a-mi face stagiatura...deci am ales sa renunt la avocatura inainte de a incepe, pentru ca nu e suficient sa ai ceva in cap daca nu ai ceva in buzunar

RADU spunea...

Andreea, ma gandesc si eu la prezentul tau ca un viitor prezent al meu. Vii, cu comentariul tau, sa-mi intaresti ideea ca trebuie sa ma inscriu la o alta facultate si sa termin dreptul ca pe o ...pasiune...
Multumesc si te mai astept pe aici!

Andreea Toma spunea...

din pacate cam asa stau lucrurile. si eu privesc acum dreptul ca pe o pasiune...de profesat in domeniu, nu neaparat ca avocat, e cam greu. si nu pentru ca ai avea un nivel mediocru ci pentru ca nu ai armele necesare. daca iti permiti sa mai faci o facultate, asa, ca alternativa, fa-o

CASTIGA BANI DIN CLICK !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...