ANUNT IMPORTANT!

Am mutat majoritatea postarilor de pe blog pe platforma wordpress pentru o vizualizare mai practica!
VA ASTEPTAM PENTRU NOI POSTARI, CURSURI AICI: NOUL BLOG

duminică, 29 mai 2011

Vand la pret foarte mic „Drept civil - drepturi reale principale” de Ioan Adam


 Toti ne dorim carti particularizate. De aceea, iti propun sa-mi cumperi cartea. O sa-mi confirmi ca este particularizata de indata ce vei privi coperta.
Subliniata, mazgalita si desenata (mentionez ca nu mi-am pus amprenta pe toate paginile cartii...) intr-un stil caracteristic puerilitatii unui student la drept din anul II, aceasta carte de Drepturi Reale Principale a domnului Adam te va ajuta sa promovezi examenul din primul semestru  (ca subsemnatul care a luat 5). Daca nu-l vei promova, vei avea macar consolarea ca ai studiat dintr-o carte de pe care a invatat cineva care a promovat.

Iti doresc succes la examen!

Te anunt ca pretul cartii este de 50 de lei (in librarii o gasiti cu 65 - 70 - 72 - 71 de lei) pentru baieti si 49 de lei pentru fete!
 Ne intalnim la facultate pentru mai multe detalii!
E-mail - petrilaraduemilian@yahoo.com
Telefon: 0747879690

Regula vanzarii este urmatoarea: primul venit, primul servit!



Niciun comentariu:

CASTIGA BANI DIN CLICK !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...