ANUNT IMPORTANT!

Am mutat majoritatea postarilor de pe blog pe platforma wordpress pentru o vizualizare mai practica!
VA ASTEPTAM PENTRU NOI POSTARI, CURSURI AICI: NOUL BLOG

luni, 31 ianuarie 2011

RAPORTURILE DE DREPT ADMINISTRATIV

RAPORTURILE DE DREPT ADMINISTRATIV POT FI:

I.                    Raporturi care de formeaza in cadrul administratiei publice cu privire la organizarea si functionarea administratiei publice.
Ele pot fi:
a)      DE SUBORDONARE – cand unul dintre subiecte actioneaza ca o autoritate ierarhic auperioara, avand dreptul de a conduce, indruma, controla/anula actele emise de celalalt subiect de drept administrativ; ex: relatia dintre prefect si guvern
b)      DE COLABORARE – atunci cand se actioneaza pe acelasi palier de putere publica; ex: relatia dintre doi ministri in cadrul unui guvern;
c)      DE PARTICIPARE – atunci cand subiectul participa la exercitarea unor atributii pe care legea le da in competenta unui organism colegial (Consiliul Local)

II.                 Raporturi de drept administrativ ce se formeaza intre un subiect care apartine administratiei publice si unul din afara administratiei publice;
DE SUBORDONARE – cand unul dintre subiecte actioneaza ca o autoritate ierarhic auperioara, avand dreptul de a conduce, indruma, controla/anula actele

Niciun comentariu:

CASTIGA BANI DIN CLICK !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...